BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 7, 2011

''PERMATA''

xsalahkan kalau mengimbau kenangan silam? kerana kenangan itu mendewasakan kita.. mengajar kita untuk meneruskan kesilapan... pertemuan aku & dia. memang x pernah diduga... mungkin ini adalah suratan takdir yang memang telah tersurat dalam perjalanan hidup aku... 
DIA...
Maha Adil lagi Pemurah.. 
Mungkin aku pernah kehilangan serpihan kaca.. kehilangan yang membuatkan aku agak lemah jadinya...namun tak mengapa...kerana telah digantikan sebutir permata untuk aku... permata yang amat aku sayangi, aku kasihi dan terlalu aku cintai....
Sehingga kini... ''permata'' itu masih lagi ada untuk aku... menjaga aku, mengasihi aku dan juga mencintai aku... kenangan silam telah lama berlalu daripada kehidupan aku...
tidak perlu untuk diingati lagi... Kehidupan bersama 'permata' (MUHAMMAD KHAIRI) lebih bermakna walaupun kekadang ada sahaja rintangan yang melanda.. Kami tetap tabah...malah kami semakin bahagia dengan kebahagiaan yang sedang kami lalui....
Terima kasih ALLAH...atas kurniaan ini :)
Alhamdullillah....

0 comments: