BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, August 9, 2011

kadang2, dalam kebahagiaan, pasti terselit kedukaan :(

ye... aku memang bahagia... bahagia dengan family aku... 
dengan dia.. dan jugak dengan semua orang yg ada disekeliling aku... 

NAMUN...
dalam setiap kebahagiaan yang kite miliki itu, pasti akan terselit sedikit kedukaan...
itu yang aku alami...

DAN HARI INI ( 10 OGOS 2011)...
sesuatu terjadi pada orang yang paling aku sayang... 
yang paling aku perlukan dalam hidup ini. iaitu, mummy & ayahku.. tanpa dorang, xtahu la apa akan jadi dengan hidup aku... 
namun..aku  tahu, dorang sentiasa sabar & tabah mengaharungi apa yg terjadi... 
ayah aku... tetap cool walaupun ape yg die kene tu bagai batu yg terhempap ke kepala. 
my parents orang yg paling cool pernah aku jumpe kat dalam dunia ni...
orang yg mampu tersenyum walau ditimpa badai... aku kagum dengan dorang..

PADAMU YA ALLAH....
aku berdoa, semoga orang yang  mengkhianati family aku tu akan mendapat hidayah dariMu... semoga dia akan sedar akan segala kesilapan nye...

Harapanku....
semoga keluargaku akan terus diberkati olehMu Ya Allah... berikanlah kami kesabaran dan berkatilah hidup kami...

Terima Kasih Allah...:)

0 comments: