BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, April 30, 2011

kenangan :)

sayang khai, 
saya xboleh tido pagi nie...xtahu la kenapa...
so, saya decide untuk menulis blog...
pada mulanya, saya xthu nak tulis ape...

TETAPI...

bile saya terjumpe benda nie...
trus  idea saya datang...
kawan2, ini bukan menunjuk atau apa...
tetapi sekadar ''PERINGATAN'' kpd saya...
kerana saya ''BERTUAH''...
dicintai oleh seorang insan seperti DIA :)

depan :)

belakang :)
surat untuk Lynn :)


ayat paling menyayat hati dlm surat ni adelah:

''b amat merinduimu baby..terkenang saat kita  bersama..senyum,tawa,nangis,marah,ngamuk sume ade..xkn pernah b lupe..rindu sume tu syg..percayelah..bby lah paling istimewa dalam hidop b..b terlalu sygkn bby...percayelah syg...

 untuk b khai :

bby pun sayangkan b....thnx syg..thnx for everything...lebiu :)

0 comments: