BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, February 13, 2011

kau + aku = kita

13.11.2009
Tarikh keramat buat kita.. Our anniversary.. Tarikh kite 'declare'.=) Happy nyer x terkata bila awak ajak saya jadi 'girlfriend' awak... Sumpah Sayang...i'll never forget this DATE..


20.12.2009
Birthday Khai... Kite celebrate same2... Time tue, saya dengan Alia... Maaf.. Sebab last minute... Saya terlupa lah sayang...Saya kejut awak bangun tidur dengan sebijik kek kat tangan.. Awak terperanjat + happy...Saya bahagia bila tengok awak bahagia...=)
tapi kan sayang...orang selalu xpuas hati dengan hubungan kite...tapi kite sabar je... doa2 kanla agar kesabaran kite nie akan bertahan sampai bile2...


22.02.2010
Birthday Lynn... Satu hari dengan awk.. Awak bawak saya jalan2...Awak cakap...Awak xboleh nak bagi apa2 lagi yang best...Sayang... apa yang saya dapat selama nie pun dah cukup...Saya hargai....Siapa pun awak...apapun keadaan awak...saya tetap akan same2 dengan...never let u go dear..=)


13.11.2010
Our first 'anniversary'...im really happy on that day dear...u make me like princess...thank you sooo much!!!!


20.12.2010
Wahhh... surprised party on your birthday... u terkene sayang... saye berjaye buat awak happy sangat2...saye xnak awak lupekan detik2 nie..detik2 bahagie kite... apepun... saye kene ucapkan ''THAKS'' kat kawan2 awak yang terlibat same..tanpa diorang xkn jadi sume nie...paling xbest...saye pun kene macam awk kene..waaaaaaaaa......


harapan saye...hubungan kite nie akan kekal buat selamanya... i love u more & more khai...no one can replace ur part from my heart...and....remember that...i'll never let u go...

0 comments: